Πέμπτη 21 Μαΐου 2015

Απάντηση Μιτζιφιρη σε δημοσίευμα

Διάβασα το δημοσίευμά σας σχετικά με την διαγραφή μου από τον συνδυασμό του κ. Παγώνη, στο οποίο όμως αναγράφονται πολλές ανακρίβειες και λανθασμένες πληροφορίες. Η σωστή δημοσιογραφία οφείλει να ερευνά όλες τις πλευρές ενός θέματος πριν το δώσει στη δημοσιότητα, πράγμα που η εφημερίδα σας, παρ ότι είναι μια εφημερίδα πολλών χρόνων, δεν το έκανε.
Σας γράφω λοιπόν για να σας πληροφορήσω σωστά πάνω στο θέμα και θα ήθελα η επιστολή μου να δημοσιευτεί αυτούσια για να μην υπάρχουν παρερμηνείες και αιχμές που θίγουν άτομα που πάντα αγωνίζονται με καθαρό τρόπο για τα κοινά. Δυστυχώς η λάσπη που τεχνηέντως προσπαθεί να ρίξει ο κος Παγώνης , είναι γνωστή τεχνική όσων προσπαθούν να αμυνθούν για δικά τους λάθη και παραλείψεις και θα καταλάβετε στη συνέχεια γιατί το αναφέρω αυτό.

Σχετικά με τις οφειλές που αναγράφετε, πρέπει να γνωρίζετε ότι αφορούν έργα και προμήθεια εξοπλιστικού υλικού στα σχολεία, για τα οποία υπάρχουν νόμιμα παραστατικά, υπογεγραμμένα από τους διευθυντές των δημοτικών σχολείων και τις προϊσταμένες των νηπιαγωγείων.
Όσων αφορά τα δίκτυα ηλεκτρισμού, όλοι γνωρίζουμε ότι παρακρατούνται από τους ΚΑΠ που έρχονται κάθε φορά από τον δήμο, πράγμα για το οποίο έχω δηλώσει την αντίθεση μου σε αυτό. Για το δίκτυο υδροδότησης, επιτέλους από τον Σεπτέμβρη του 2014, τα σχολεία της Α/θμιας πληρώνουν κανονικά τους λογαριασμούς τους και αυτό μπορούν να σας το διαβεβαιώσουν και οι ίδιοι οι διευθυντές των σχολείων.
Με τον αντιπρόεδρο της ΔΕΥΑΧ , είχαμε έρθει σε επαφή για παλιούς λογαριασμούς [όχι της δικής μου θητείας] και θα τακτοποιούνταν και αυτοί. Το ίδιο ισχύει και για τα τηλέφωνα των σχολικών μονάδων. Πράγματι, τα χρήματα για τον Ιανουάριο είχαν έρθει για τις ευπρεπίστριες ορισμένου χρόνου, αλλά δεν μπορούσαν να καταβληθούν λόγω της μη 100% χρηματοδότησής τους από το ίδρυμα νεότητας, φορέας που είναι υπεύθυνος για την συγκεκριμένη χρηματοδότηση.
Η δυνατότητα πληρωμής τους, είχε άμεση σχέση με την κατανομή της Β' δόσης των ΚΑΠ στην σχολική επιτροπή. Η πρότασή μου για μηνιαία καταβολή από το ταμείο του δήμου, τόσο του ποσού των ευπρεπιστριών, όσο και των εθελοντών τροχονόμων, 21.592,52 και 3.393,6 αντίστοιχα , δεν εισακούστηκε από τον κο Παγώνη τη στιγμή που τα άλλα ΝΠΔΔ επιχορηγούνται με το ποσό των 90.000,00 ευρώ μηνιαίως, ως τακτική επιχορήγηση. Προσοχή, τα χρήματα θα επέστρεφαν στο ταμείο του Δήμου άμα τη καταβολή τους από τους φορείς χρηματοδότησής τους. Ο ετήσιος προϋπολογισμός, δύναται να αλλάξει. Ήδη, έχουμε φθάσει στην 5η αναμόρφωσή του.
Οι αντιρρήσεις μου και οι διαφωνίες μου, τα όχι μου και οι ενστάσεις μου, ήταν γνωστές τόσο κατά τις συνεδριάσεις της οικονομικής επιτροπής, όσο και στα δημοτικά συμβούλια στα οποία πάντα καταψήφιζα ότι είχα και στην οικονομική επιτροπή πράξει και δεν μπορώ να μην αναφέρω πως ο κος Παγώνης με καλούσε σχεδόν πάντα μετά από μια καταψήφιση στην οικονομική επιτροπή για να με νουθετήσει, χωρίς ποτέ να προσπαθήσει να με πείσει γιατί άραγε? για τα αυτονόητα?
Ότι ναι, με τα 27.000,00 ευρώ αυτοκίνητο προκαλούμε? σε μια εποχή που στο κέντρο της Χαλκίδας, μαζεύουν τρόφιμα μέσα από τους κάδους? Ότι τα 8.500,00 ευρώ σε κινητά αντιδημάρχων και οι πανάκριβες συσκευές που τους δόθηκαν, δεν αποτελούν υπερβολή στην περίοδο αυτή της κρίσης που βιώνουμε? Ο στολισμός με επιπλέον 15.000,00 ευρώ, τόσο των Χριστουγέννων, όσο και του Πάσχα, από τον δήμο, τη στιγμή που υπάρχει σχετικός κωδικός στον ΔΟΑΠΠΕΧ γι' αυτό ακριβώς τον σκοπό, δεν ήταν περιττό? Κι εγώ, δεν ακολούθησα τον δρόμο της μεταλασπολογίας.
Αντίθετα, από την αρχή της διαδρομής μου στην συμπολίτευση, τόνιζα την αντίθεσή μου σε όλα αυτά που θεωρούσα ότι έπρεπε να αντισταθώ και να αντιταχθώ. Αναρρωτιέμαι και τον προκαλώ όμως να μου πει, γιατί ποτέ δεν ερωτήθηκα, ούσα πρώτη σε ψήφους στη Δ. Ε. Ν. Αρτάκης, αν θέλω να ξεκινήσω τη θητεία μου με την αντιδημαρχία? Γιατί ποτέ δεν άκουγε τις προτάσεις μου, για αλλαγή της δομής του ΝΠΔΔ, την ευθύνη του οποίου είχα? Γιατί στις εκκλήσεις μου, για τήρηση της νομιμότητας και όχι της νομοτυπίας στο ΝΠ, στην εκτελεστική επιτροπή συνέχεια το ανέφερα, κώφευε...
Πολλά θα γραφτούν και άλλα τόσα θα ακουστούν για τη θητεία μου στο ΝΠ που ήμουν πρόεδρος. Αυτό που θέλω να κρατήσετε είναι, τη σθεναρή μου αντίσταση από την αρχή, της θητείας Παγώνη στην συμπολίτευση του Δήμου Χαλκιδέων κι όχι το ξαφνικό και το βεβιασμένο των κινήσεών του, αμέσως μετά της παραίτησής μου και της διαγραφής που ακολούθησε από τον ίδιο.
Άλλωστε, η κοντινή παρελθούσα μνήμη, θα θυμάται κάποιον άλλον δήμαρχο που τόλμησε να δυσφημίσει εμένα, το έργο μου και την προσωπικότητά μου, πως οι ίδιοι οι πολίτες της Αρτάκης τον απέβαλαν, έστω και μερικώς από την τοπική αυτοδιοίκηση καθώς η δικαιοσύνη αποφάνθηκε και τότε υπέρ εμού.
Κλείνοντας, θα ήθελα να σταθώ στην ανωτέρω έκφρασή μου και να τονίσω ότι και τώρα, είμαι αποφασισμένη, οποιοσδήποτε θίξει την τιμή και την υπόληψή μου, να βρεθεί αντιμέτωπος με την δικαιοσύνη. Παρακαλώ και πάλι, τους υπεύθυνους σύνταξης της εφημερίδας να κρατήσουν με σωστό τρόπο τις ισορροπίες και τις αρχές της δημοσιογραφίας και να δημοσιεύσουν το παρόν κείμενο.

Ελένη Μιτζιφίρη Ανεξάρτητη δημοτική σύμβουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου